Także praca nad skutecznym serwisem internetowym. Dlatego najpierw zdecyduj, co chcesz powiedzieć światu, a dopiero potem szukaj słów, które wyrażą to możliwie prosto i przekonująco.
Pomogę ci ustalić, z czego chcesz być znany i co chcesz powiedzieć światu.
Będę cię wspierać w znalezieniu tej jednej istotnej, przekonującej rzeczy, którą chcesz przekazać we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej.
Pracuję z firmami i niezależnymi profesjonalistami, którzy potrzebują pomocy w odkryciu kluczowego przesłania marketingowego i zakomunikowaniu go grupie docelowej przez treści na stronie internetowej i poza nią.
Szczególnie często pomagam firmom B2B, które sprzedają zaawansowane technologicznie usługi lub produkty, a na ich przewagę konkurencyjną składa się wiele elementów.
Robię przegląd twoich materiałów marketingowych i drobiazgowo analizuję odpowiedzi, jakich udzielisz na pytania, które ci zadam.
Analizuję źródła dostępne online, które pomagają mi zrozumieć, co motywuje twoich klientów, co im sprawia trudność i z jakimi problemami się borykają.
Na tej podstawie formułuję przesłanie marketingowe oraz określam ogólny obszar tematyczny, w którym twoja firma może tworzyć szczególnie wartościowe treści, a w konsekwencji stać się liderem – „zawłaszczyć ”go, jako ekspert.
Tak, jeżeli:
jesteś niezależnym profesjonalistą lub ambitną, małą lub średnią firmą,
zdobywasz klientów głównie przez referencje, ale chcesz, żeby więcej firm z grupy docelowej usłyszało o twoich rozwiązaniach i zaufało im,
chcesz stworzyć nową lub przebudować istniejącą stronę internetową, ale nie jesteś całkiem pewien, co powinna zawierać ,
sprzedajesz skomplikowane usługi lub produkty i trudno jest ci określić, co jest twoją przewagą marketingową.
zadzwoń na +48 692 431 564 lub wyślij wiadomość.
Przejrzyj moje realizacje, żeby się przekonać, czy jestem copywriterką, której szukasz.