między innymi: ATR Agrohandel, Admind, BMM, Chemitex Sieradz, DeBenedetti Majewski Szcześniak, Fantasy Park, Huhtamaki Polska, Marketer+, Vector Synergy czy VOL. Wcześniej przez 6 lat zarządzałam zespołem, który redagował 5 anglojęzycznych newsletterów.
Te doświadczenia sprawiają, że wiem, jak napisać teksty, które:
Takie teksty powstają, gdy dokładnie wiadomo, co się chce powiedzieć, wyrazi się to odpowiednimi słowami i w odpowiedniej formie.
Otrzymaj niezobowiązującą ofertę
Mam na koncie copywriting dla firm IT, medycznych, konsultingowych, kancelarii prawnych, agencji celnych, biur rachunkowych, wydawnictw, właścicieli pensjonatów, biur na wynajem i deweloperów, ale także dla producentów żurku, jachtów, pessarów ginekologicznych i firm z wielu innych branż. Udało mi się to, bo umiem wczuć się w czyjeś potrzeby i przez lata wypracowałam sposób na tworzenie wartościowych treści.
Etapy pracy nad tworzeniem wartościowych treści
Ilość czasu potrzebnego na napisanie tekstów zależy od zakresu projektu i tego, czy jest to nasza pierwsza współpraca, czy współpracujemy regularnie.
Na przykład, jeżeli co miesiąc będę dla Ciebie pisać teksty na bloga, albo teksty do mediów społecznościowych, zawsze będą gotowe w ustalonym terminie. Pracuję szybko, zawsze mając jednak na uwadze, że najważniejsze jest to, czy teksty spełnią wyznaczone cele czyli przyczynią się do zdobywania klientów.
Teksty reklamowe na stronę internetową: zwięzłe, przekonujące teksty, które prowadzą potencjalnych klientów od informacji do informacji, a na koniec do wezwania do działania (call to action); teksty na stronę główną, do sekcji „oferta”, „o nas”, „kontakt” i inne; cena zależy od ilości podstron – np. teksty do serwisu składającego się z 5 podstron od 799 zł
Copywriting techniczny: teksty, które przekazują informacje techniczne oraz przesłanie marketingowe w łatwy do zrozumienia, przekonujący sposób – od 250 zł za każde rozpoczęte 1800 znaków ze spacjami
Artykuł sponsorowany/ advertorial: nie dłuższy niż 2500 znaków ze spacjami – od 300 zł
Teksty do ulotek: angażujące uwagę potencjalnych klientów, przedstawiające zalety produktu lub usługi, oddające Twój autorytet i zachęcające do działania – od 300 zł za sztukę
Case study: dłuższy tekst, przy pomocy którego potencjalni klienci mogą zobaczyć Cię „w akcji” – dowiadują się, jak odpowiedziałeś na potrzeby klientów i jakie osiągnąłeś rezultaty – cena negocjowana indywidualnie
Skrypty do animacji graficznych/ wideo: cena zależy od objętości skryptu
Teksty na strony WWW/ duża liczba stron – ceny negocjowane indywidualnie
Otrzymaj niezobowiązującą ofertę
Serwis internetowy, składający się z 5 podstron: od 799 zł
Chcę zamówić teksty do serwisu internetowego, które sprawią, że zacznę zarabiać
Już dziś samodzielnie sprawdź, czy teksty, które masz na stronie internetowej pomagają Ci w walce o klientów online, czy przeciwnie – zniechęcają ich. Skorzystaj z praktycznej checklisty.