Blog o pisaniu tekstów reklamowych oraz content marketingu | planowanie i tworzenie treści | pozyskiwanie leadów | konwersja

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

 

Blog o tym, jak tworzyć copy i content

 

O architekturze informacji w serwisach internetowych, tworzeniu stron www i pisaniu do nich tekstów. O pisaniu case studies, ulotek, e-booków oraz blogowaniu.

Ze specjalnym uwzględnieniem mojej ulubionej branży B2B.

 

Jak zbudować markę kancelarii prawnej

12 paź 2021
Marketing B2B

98% stron internetowych adwokatów czy radców prawnych jest napisanych tak, jakby ich właściciele nigdy nie słyszeli o efekcie von Restorff. Też o nim nie słyszałeś?…

więcej...

Skuteczny marketing prawniczy to także przekonujący copywriting

11 cze 2021
Marketing B2B

Marketing prawniczy bez wartościowych i przekonujących tekstów po prostu nie działa. Dlatego do pracy nad tekstami, promującymi Twoją kancelarię prawną wybierz copywritera z doświadczeniem w branży…

więcej...

Tekst do prezentacji ofertowej - stworzony w zgodzie z 3 zasadami pisania skutecznych tekstów

4 maj 2021
Marketing B2B

Udało się! Twój potencjalny klient chce się z Tobą spotkać i posłuchać, co masz do zaoferowania. Zabierasz się więc do stworzenia prezentacji, przy pomocy której pokażesz…

więcej...

Dlaczego nie pisać na stronie internetowej tego samego, co konkurencja?

29 lip 2016
Marketing B2B

Jak copywriter nierzadko dostaję następujące instrukcje od klientów:

"Firm o podobnym profilu jak nasza jest mnóstwo. Proszę napisać czemu klient ma skorzystać akurat z naszych usług. Otrzymała…

więcej...

Masz problem z wiarygodnością strony WWW? Popraw te 4 rzeczy

22 sie 2015
Marketing B2B

Strony internetowe, które nie budzą zaufania generują mało zapytań ofertowych. Jeżeli więc, po przejrzeniu twojego serwisu internetowego grupa docelowa nie ma wrażenia, że można ci…

więcej...

Wyróżnij się, albo zgiń, czyli jak to zrobić w branży B2B

2 lip 2015
Marketing B2B

Guru marketingu - Jack Trout - mówi jasno: „wyróżnij się, albo zgiń”. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Szczególnie w branży usług B2B, gdzie oferta wielu firm jest…

więcej...

<< Poprzednie wpisy

top

Powered by CouchCMS