WiÄ™kszość poszukiwaÅ„ dostawców zaczyna siÄ™ w sieci, a niemal każdy kontakt poprzedzony jest przejrzeniem strony internetowej. Dlatego nikt już nie pyta, czy warto inwestować w serwis internetowy. Istnieje tylko kwestia, jak dojść do tego, co trzeba napisać, by klienci zrozumieli, że wÅ‚aÅ›nie ciebie szukajÄ….
Najważniejsze to zgromadzić i przeanalizować istotne informacje. Dlatego poniżej podajÄ™ niektóre z pytaÅ„, jakie zadajÄ™ moim klientom, by zdecydować, co powinno siÄ™ znaleźć w serwisie internetowym.
Odpowiedzi, które na nie udzielisz powinny siÄ™ znaleźć w Twoim serwisie internetowym.
Czym zajmuje siÄ™ twoja firma? Co robi dla klientów?
Dla kogo pracujesz? Kto może odnieść korzyści dzięki twoim usługom lub produktom?
Dlaczego klienci ciÄ™ potrzebujÄ…? Jakie problemy klientów rozwiÄ…zujesz?
Co dzieje się w twojej branży, co powoduje, że twoja firma jest potrzebna?
Co jest twojÄ… specjalnoÅ›ciÄ…? Jakimi szczególnymi umiejÄ™tnoÅ›ciami/ kwalifikacjami dysponuje twoja firma? Z czego jesteÅ› znany?
WymieÅ„ najważniejsze korzyÅ›ci, jakie zapewnia klientom wspóÅ‚praca z twojÄ… firmÄ….
Co sprawia, że Twoja dziaÅ‚alność wyróżnia siÄ™ na tle innych? Dlaczego warto zostać Twoim klientem? Czy jest jakiÅ› jeden aspekt, który odróżnia TwojÄ… firmÄ™ od wszystkich innych?
Kiedy powstała twoja firma? Dlaczego powstała? Jaka historia jest związana z jej powstaniem?
WymieÅ„ fakty, którymi twoja firma może siÄ™ pochwalić: nagrody, osiÄ…gniÄ™cia, wyróżnienia.
WymieÅ„ organizacje, których czÅ‚onkiem jest twoja firma.
Gdzie chcesz zaprowadzić twoją firmę? Jak widzisz swoją firmę za 5 lat?
W jaki sposób klienci ciÄ™ znajdujÄ…? Jakie frazy wpisujÄ… do wyszukiwarki?
Wymień swoje usługi.
Które usÅ‚ugi sÄ… najważniejsze/ najpopularniejsze? Które chciaÅ‚byÅ› najbardziej podkreÅ›lić na stronie internetowej?
Dla każdej usługi określ:
Ile osób zatrudnia firma?
WymieÅ„ kluczowych pracowników.
Jakie informacje o członkach swojego zespołu chciałbyś umieścić na stronie internetowej? Jaki wizerunek firmy chcesz stworzyć?
Podaj informacje, które mogÄ… odzwierciedlić osobowość zespoÅ‚u/ firmy.
OkreÅ›l swojÄ… misjÄ™. W jaki sposób zmieniasz na lepsze swojÄ… branżę? Co chcesz osiÄ…gnąć?
Co zainspirowaÅ‚o ciÄ™ do zaÅ‚ożenia firmy? Jaki byÅ‚ twój pomysÅ‚? JakÄ… zmianÄ™ chciaÅ‚eÅ› wprowadzić?
Jakie wartości są ważne dla ciebie/ twojej firmy?
Co przeszkadza ci w twojej branży? Co cię najbardziej frustruje?
Opisz swoje podejÅ›cie do pracy. W jaki sposób uÅ‚atwia to życie klientom?
Dlaczego warto wybrać twoją firmę? Dlaczego klienci do ciebie wracają?
Dlaczego sposób pracy twojej firmy jest najlepszy w porównaniu z innymi firmami w twojej branży?
WymieÅ„ klientów, dla których pracowaÅ‚eÅ›.
Opisz swoje najbardziej udane projekty. Z jakich realizacji jesteÅ› szczególnie dumny? Dlaczego?
Wykorzystaj powyższe pytania, by sprecyzować sedno przekazu marketingowego i napisać teksty na stronÄ™ internetowÄ…, które udzielÄ… odpowiedzi na najważniejsze pytania Twoich potencjalnych klientów.
Zleć mi znalezienie Twojej przewagi konkurencyjnej.
Jak to dziaÅ‚a? PomogÄ™ Ci odpowiedzieć na pytania: kim jesteÅ›, dlaczego potencjalny klient ma siÄ™ zainteresować tym, co robisz oraz dlaczego ma ci wierzyć. Dowiem siÄ™ na czym zależy Twojej grupie docelowej i w co ona wierzy oraz porozmawiam z Twoimi firmowymi ekspertami. NastÄ™pnie zaproponujÄ™ przesÅ‚anie marketingowe, które:
Dowiedz się więcej o usłudze: znalezienie przesłania marketingowego
Ile kosztują teksty do serwisu internetowego wraz ze wsparciem w znalezieniu sedna przekazu marketingowego? Ceny zaczynają się od 799 zł.
PoproÅ› o niezobowiÄ…zujÄ…cÄ… ofertÄ™