Co napisać na stronie internetowej? 28 rzeczy, które pomogą Ci to określić

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Co napisać na stronie internetowej? 28 rzeczy, które pomogą ci to określić

7 kwi 2016
Teksty na strony internetowe

WiÄ™kszość poszukiwaÅ„ dostawców zaczyna siÄ™ w sieci, a niemal każdy kontakt poprzedzony jest przejrzeniem strony internetowej. Dlatego nikt już nie pyta, czy warto inwestować w serwis internetowy. Istnieje tylko kwestia, jak dojść do tego, co trzeba napisać, by klienci zrozumieli, że wÅ‚aÅ›nie ciebie szukajÄ….

Najważniejsze to zgromadzić i przeanalizować istotne informacje. Dlatego poniżej podajÄ™ niektóre z pytaÅ„, jakie zadajÄ™ moim klientom, by zdecydować, co powinno siÄ™ znaleźć w serwisie internetowym.

Odpowiedzi, które na nie udzielisz powinny siÄ™ znaleźć w Twoim serwisie internetowym.

 

Twoja firma

  1. Czym zajmuje siÄ™ twoja firma? Co robi dla klientów?

  2. Dla kogo pracujesz? Kto może odnieść korzyści dzięki twoim usługom lub produktom?

  3. Dlaczego klienci ciÄ™ potrzebujÄ…? Jakie problemy klientów rozwiÄ…zujesz?

  4. Co dzieje się w twojej branży, co powoduje, że twoja firma jest potrzebna?

  5. Co jest twojÄ… specjalnoÅ›ciÄ…? Jakimi szczególnymi umiejÄ™tnoÅ›ciami/ kwalifikacjami dysponuje twoja firma? Z czego jesteÅ› znany?

  6. WymieÅ„ najważniejsze korzyÅ›ci, jakie zapewnia klientom wspóÅ‚praca z twojÄ… firmÄ….

  7. Co sprawia, że Twoja dziaÅ‚alność wyróżnia siÄ™ na tle innych? Dlaczego warto zostać Twoim klientem? Czy jest jakiÅ› jeden aspekt, który odróżnia TwojÄ… firmÄ™ od wszystkich innych?

  8. Kiedy powstała twoja firma? Dlaczego powstała? Jaka historia jest związana z jej powstaniem?

  9. WymieÅ„ fakty, którymi twoja firma może siÄ™ pochwalić: nagrody, osiÄ…gniÄ™cia, wyróżnienia.

  10. WymieÅ„ organizacje, których czÅ‚onkiem jest twoja firma.

  11. Gdzie chcesz zaprowadzić twoją firmę? Jak widzisz swoją firmę za 5 lat?

  12. W jaki sposób klienci ciÄ™ znajdujÄ…? Jakie frazy wpisujÄ… do wyszukiwarki?

 

Twoje usługi

  1. Wymień swoje usługi.

  2. Które usÅ‚ugi sÄ… najważniejsze/ najpopularniejsze? Które chciaÅ‚byÅ› najbardziej podkreÅ›lić na stronie internetowej?

  3. Dla każdej usługi określ:

 

Twój zespóÅ‚

  1. Ile osób zatrudnia firma?

  2. WymieÅ„ kluczowych pracowników.

  3. Jakie informacje o członkach swojego zespołu chciałbyś umieścić na stronie internetowej? Jaki wizerunek firmy chcesz stworzyć?

  4. Podaj informacje, które mogÄ… odzwierciedlić osobowość zespoÅ‚u/ firmy.

 

Twoje podejście

  1. OkreÅ›l swojÄ… misjÄ™. W jaki sposób zmieniasz na lepsze swojÄ… branżę? Co chcesz osiÄ…gnąć?

  2. Co zainspirowaÅ‚o ciÄ™ do zaÅ‚ożenia firmy? Jaki byÅ‚ twój pomysÅ‚? JakÄ… zmianÄ™ chciaÅ‚eÅ› wprowadzić?

  3. Jakie wartości są ważne dla ciebie/ twojej firmy?

  4. Co przeszkadza ci w twojej branży? Co cię najbardziej frustruje?

  5. Opisz swoje podejÅ›cie do pracy. W jaki sposób uÅ‚atwia to życie klientom?

  6. Dlaczego warto wybrać twoją firmę? Dlaczego klienci do ciebie wracają?

  7. Dlaczego sposób pracy twojej firmy jest najlepszy w porównaniu z innymi firmami w twojej branży?

 

Klienci/ realizacje

  1. WymieÅ„ klientów, dla których pracowaÅ‚eÅ›.

  2. Opisz swoje najbardziej udane projekty. Z jakich realizacji jesteÅ› szczególnie dumny? Dlaczego?

 

Przygotowujesz siÄ™ do tworzenia lub przebudowy serwisu internetowego?

Wykorzystaj powyższe pytania, by sprecyzować sedno przekazu marketingowego i napisać teksty na stronÄ™ internetowÄ…, które udzielÄ… odpowiedzi na najważniejsze pytania Twoich potencjalnych klientów.

 

OferujÄ™ pomoc w sprecyzowaniu przewagi konkurencyjnej

Zleć mi znalezienie Twojej przewagi konkurencyjnej. 

Jak to dziaÅ‚a? PomogÄ™ Ci odpowiedzieć na pytania: kim jesteÅ›, dlaczego potencjalny klient ma siÄ™ zainteresować tym, co robisz oraz dlaczego ma ci wierzyć. Dowiem siÄ™ na czym zależy Twojej grupie docelowej i w co ona wierzy oraz porozmawiam z Twoimi firmowymi ekspertami. NastÄ™pnie zaproponujÄ™ przesÅ‚anie marketingowe, które:

Dowiedz się więcej o usłudze: znalezienie przesłania marketingowego

 

Zamów teksty do serwisu internetowego, a pomoc w okreÅ›leniu przewagi konkurencyjnej otrzymasz gratis

Ile kosztujÄ… teksty do serwisu internetowego wraz ze wsparciem w znalezieniu sedna przekazu marketingowego? Ceny zaczynajÄ… siÄ™ od 799 zÅ‚. 

PoproÅ› o niezobowiÄ…zujÄ…cÄ… ofertÄ™

 

Pozwiązane artykuły:

 

<< powrót 

 

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS