Blog o pisaniu tekstów reklamowych oraz content marketingu

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

 

Blog o tym, jak tworzyć copy i content

 

O architekturze informacji w serwisach internetowych, tworzeniu stron www i pisaniu do nich tekstów. O pisaniu case studies, ulotek, e-booków oraz blogowaniu.

Ze specjalnym uwzględnieniem mojej ulubionej branży B2B.

 

15 słów, których nie powinno być na twojej stronie internetowej

4 sty 2018
Teksty na strony internetowe

W serwisie internetowym słowa mają znaczenie. Nieodpowiednie powodują, że tracisz szansę na zdobycie klientów.

Dlatego dowiedz się, jakie słowa nigdy nie powinny się znaleźć na stronie…

więcej...

7 rzeczy, które warto wiedzieć o pisaniu tekstów na stronę internetową

20 lut 2017
Teksty na strony internetowe

Każdy marketingowiec wie, że świetne teksty na stronie internetowej mogą przekonać do współpracy znacznie więcej klientów niż te przeciętne. Co więc zrobić, żeby takie teksty znalazły się…

więcej...

Co napisać na stronie internetowej? 28 rzeczy, które pomogą ci to określić

7 kwi 2016
Teksty na strony internetowe

Większość poszukiwań dostawców zaczyna się w sieci, a niemal każdy kontakt poprzedzony jest przejrzeniem strony internetowej. Dlatego nikt już nie pyta, czy warto inwestować w…

więcej...

Chcesz mieć skuteczne teksty? Daj copywriterowi szansę na ich stworzenie

2 lut 2016
Teksty na strony internetowe

Zastanawiałam się ostatnio, które z napisanych przeze mnie tekstów są najlepsze. Najbardziej przejrzyste, zwięzłe, najskuteczniej przekonujące, że oferta warta jest swojej ceny. Okazało się, że takie…

więcej...

Jak pisać teksty na strony internetowe małych firm i start-upów

21 wrz 2015
Teksty na strony internetowe

Twoja strona WWW jest tylko wizytówką? Nie udaje Ci się za jej pośrednictwem przyciągać klientów? Być może chodzi o zaufanie.

Wiadomo, że większość potencjalnych klientów, zanim…

więcej...

4 cechy skutecznych tekstów na stronę www firmy B2B

13 lis 2014
Teksty na strony internetowe

Często pracuję dla biznesów, działających w tzw. „trudnych” branżach, takich jak przemysł czy IT. Piszę zarówno dla start-upów, jak i firm z kilkudziesięcioletnią tradycją. I kiedy…

więcej...

<< Poprzednie wpisy Nowsze wpisy >>

top

Powered by CouchCMS