Piszę i redaguję teksty dla firm. Małych i dużych. B2B i B2C. W sumie było ich już ponad 150. Jest wśród nich kilka znanych marek, takich jak: ATR Agrohandel, Admind, BMM, Chemitex Sieradz, DeBenedetti Majewski Szcześniak, Fantasy Park, Huhtamaki Polska, Marketer+ czy VOL – choć przeważają ambitne małe firmy i start-upy, które mają dużo do powiedzenia.
To zasługa mojego sposobu pracy. Zawsze pomagam klientom:
Innymi słowy, pomagam wykorzystać potencjał, jaki daje serwis internetowy i wartościowe teksty, zyskać rozgłos, zaufanie i klientów.
bo jest pomocny i przydatny dla czytelników – odpowiada na pytania, które chcieliby zadać. Wyróżnia się w morzu treści głębią potraktowania tematu i dopracowaną formą.
Innymi słowy, jeżeli potrzebujesz tekstów-wypełniaczy, które powtarzają to, co mówi konkurencja – nie jestem copywriterem dla ciebie. Jeżeli szukasz treści, które przyciągną uwagę czytelników i wzmocnią twój autorytet – zapraszam do współpracy!
Od haseł na stronę główną, tekstów do zakładek „oferta” czy „o nas”, przez artykuły sponsorowane, teksty do ulotek produktowych i artykuły poradnikowe, aż po case studies, kompendia wiedzy, skrypty do animacji graficznych oraz instrukcje obsługi produktów.
Podkreślam to, co w nich najistotniejsze i najwartościowsze, by angażowały uwagę i zachęcały do czytania. Poprawiam ewentualne błędy i dbam, żeby były zrozumiałe na pierwszy rzut oka.
Pisaniem treści marketingowych zajmuję się od 12 lat. Pracowałam już zarówno dla firm IT, medycznych, konsultingowych, kancelarii prawnych, agencji celnych czy biur rachunkowych, jak i producentów żurku, jachtów czy pessarów ginekologicznych. I uwierz mi, że nie przetrwałabym w tej branży, gdybym nie rozumiała potrzeb firm, które zlecają mi pracę i oczekiwań ich klientów.
W pracy pomaga mi też wykształcenie – ukończyłam finanse i bankowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Jako stypendystka Erasmusa studiowałam na University of Greenwich w Londynie. Biegle mówię i piszę po angielsku, co potwierdza Certificate of Proficiency in English. Od kilku lat oferuję copywriting w języku angielskim.
Możesz napisać swoje teksty samodzielnie, albo zatrudnić kogoś tańszego i otrzymać dokładnie to, za co zapłacisz. Możesz zlecić napisanie swoich tekstów mnie i otrzymać teksty, które zdobędą dla Ciebie dużo więcej klientów niż inne.
"Joanna po prostu wie, co i jak trzeba napisać, żeby czytelnik połknął haczyk. Wie, czym go zainteresować i jak zmotywować do działania. Współpraca z nią to świetna inwestycja."
Ewelina Drabik, Fantasy Park
"Potrzebowałem tekstów, które pomogą w pozycjonowaniu mojego sklepu internetowego i zachęcą do zakupów. Joanna takie właśnie skuteczne teksty dla mnie napisała."
Tomasz Pawłowski, Sklepy internetowe ABBY
Zobacz portfolio moich tekstów>>
Poproś o niezobowiązującą ofertę>>