Wsparcie w wyborze kluczowego przesłania

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

Jak odkryć, co jest przesłaniem marketingowym?

 

Jak opisać to, co robimy, by przyciągnąć klientów i współpracowników? Co chcemy przekazać grupie docelowej?

 

To od przemyślanych odpowiedzi na te pytania zaczynają się jakiekolwiek działania marketingowe. Także praca nad skutecznym serwisem internetowym.

Dlatego najpierw zdecyduj, co chcesz powiedzieć światu, a dopiero potem szukaj słów, które wyrażą to możliwie prosto i przekonująco.

 

W czym mogę pomóc?

Pomogę ci ustalić, z czego chcesz być znany i co chcesz powiedzieć światu.

Będę cię wspierać w znalezieniu tej jednej istotnej, przekonującej rzeczy, którą chcesz przekazać we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej.

 

Komu pomagam?

Pracuję z firmami i niezależnymi profesjonalistami, którzy potrzebują pomocy w odkryciu kluczowego przesłania marketingowego i zakomunikowaniu go grupie docelowej przez treści na stronie internetowej i poza nią. 

Szczególnie często pomagam firmom B2B, które sprzedają zaawansowane technologicznie usługi lub produkty, a na ich przewagę konkurencyjną składa się wiele elementów.  

 

Jak to działa?

Na tej podstawie formułuję przesłanie marketingowe oraz określam ogólny obszar tematyczny, w którym twoja firma może tworzyć szczególnie wartościowe treści, a w konsekwencji stać się liderem – „zawłaszczyć ”go, jako ekspert.

 

Czy ta oferta jest dla ciebie?

Tak, jeżeli:

Żeby otrzymać ofertę wyślij wiadomość na joanna.nowak@www-copywriting.pl. 

 

Powiązane artykuły:

Zastanawiasz się, czy wartościowe teksty pomogą ci zdobyć zaufanie klientów? 

Porozmawiajmy.

 

 

 

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS