Wsparcie w wyborze kluczowego przesłania

Joanna Nowak | Copywriting

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 
 

Wsparcie w wyborze kluczowego przesłania

 

Twoje przesłanie marketingowe ma znaczenie.

"Z czego chcesz być znany? Jaka jest najważniejsza rzecz, którą chcesz przekazać swojej grupie docelowej?"

To od przemyślanych odpowiedzi na te pytania zaczynają się jakiekolwiek działania marketingowe. Także praca nad skutecznym serwisem internetowym.

Dlatego najpierw zdecyduj, co chcesz powiedzieć światu, a dopiero potem szukaj słów, które wyrażą to możliwie prosto i przekonująco.

W czym mogę pomóc?

Pomogę ci ustalić, z czego chcesz być znany i co chcesz powiedzieć światu.

Będę cię wspierać w znalezieniu tej jednej istotnej, przekonującej rzeczy, którą chcesz przekazać we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej.

Komu pomagam?

Pracuję z firmami i niezależnymi profesjonalistami, którzy potrzebują pomocy w odkryciu kluczowego przesłania marketingowego i zakomunikowaniu go grupie docelowej przez treści na stronie internetowej i poza nią. 

Szczególnie często pomagam firmom B2B, które sprzedają zaawansowane technologicznie usługi lub produkty, a na ich przewagę konkurencyjną składa się wiele elementów.  

Jak to działa?

Na tej podstawie formułuję przesłanie marketingowe oraz określam ogólny obszar tematyczny, w którym twoja firma może tworzyć szczególnie wartościowe treści, a w konsekwencji stać się liderem – „zawłaszczyć ”go, jako ekspert.

Czy ta oferta jest dla Ciebie?

Tak, jeżeli:

Żeby otrzymać wstępną ofertę wyślij wiadomość na joanna.nowak@www-copywriting.pl. 

Powiązane artykuły:

Zmień serwis internetowy w lokomotywę rozwoju twojej firmy.

Dowiedz się, jak to zrobić.

Zadzwoń na +48 692 431 564 i poproś o ofertę.

 

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze wpisy

Kategorie


Powered by CouchCMS