Tworzenie contentu. Zarządzanie projektami

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

Zleć stworzenie contentu, od początku do końca.

 

Jeżeli zlecisz mi copywriting, nie otrzymasz tylko tekstów. Na życzenie, mogę także nadzorować cały proces tworzenia contentu, współpracując z grafikami czy programistami. 

 

Zobacz, jak wygląda praca nad stworzeniem wartościowych treści.

 

Krok 1 – Twoje cele

Żeby pomóc ci w stworzeniu wartościowych treści, które pomogą pozyskać wielu klientów muszę dużo wiedzieć o twojej firmie. Dlatego proszę cię o udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań.

 

Krok 2 – Odkrycie sedna przekazu marketingowego

Analizuję otrzymane od ciebie informacje, by znaleźć kluczowe przesłanie marketingowe, czyli najważniejszą rzecz, jaką twoja firma chce przekazać za pośrednictwem serwisu internetowego i innych wartościowych treści. Przeczytaj, jak to robię.

 

Krok 3 – Copywriting. Tworzenie wartościowych tekstów

Piszę najważniejsze teksty do serwisu internetowego, profile do mediów społecznościowych i najważniejsze elementy wartościowego contentu, by były gotowe już w momencie stworzenia strony. Możesz zlecić mi także pracę nad infografikami, artykułami czy e-bookami.

 

Krok 4 – Planowanie struktury serwisu

Tworzę kompletny projekt struktury serwisu i rozmieszczenia tekstów w serwisie (tzw. wireframe).

Mając szkic struktury:

 

Krok 5 – Koordynowanie prac związanych z tworzeniem serwisu internetowego i innych treści

Kiedy teksty i szkic projektu strony są już przez ciebie zatwierdzone, współpracuję z grafikami i deweloperami, nadzorując cały projekt od początku do końca. Mogą to być osoby wybrane przez ciebie lub moi zaufani partnerzy.

 

Krok 6 – Długoterminowe wsparcie w zakresie tworzenia contentu

Kiedy strona jest gotowa oferuję długoterminowe wsparcie w zakresie tworzenia contentu, do czasu, aż nauczysz się robić to samodzielnie.

Wyślij wiadomość na joanna.nowak@www-copywriting.pl i poproś o ofertę na stworzenie serwisu internetowego i innych wartościowych treści.

 

Powiązane artykuły:

Zastanawiasz się, czy wartościowe teksty pomogą ci zdobyć zaufanie klientów? 

Porozmawiajmy.

 

 

 

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS