Pisanie tekstów na potrzeby content marketingu | Copywriter | Cennik

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

Zamów teksty, dzięki którym zaczniesz zarabiać

 

 

W ciągu 12 lat, od 2008 r., pracowałam dla ponad 150 klientów

między innymi: ATR Agrohandel, BMM, Chemitex Sieradz, DeBenedetti Majewski Szcześniak, Fantasy Park, Huhtamaki Polska, Marketer+, Vector Synergy czy VOL. Wcześniej przez 6 lat zarządzałam zespołem, który redagował 5 anglojęzycznych newsletterów.

Te doświadczenia sprawiają, że wiem, jak napisać teksty, które:

Takie teksty powstają, gdy dokładnie wiadomo, co się chce powiedzieć, wyrazi się to odpowiednimi słowami i w odpowiedniej formie.

Otrzymaj niezobowiązującą ofertę

 

Czego możesz oczekiwać po naszej współpracy? Poznaj mój sposób na napisanie skutecznych tekstów.

 
Pomoc w sformułowaniu przesłania marketingowego
Wesprę Cię w określeniu, jakie są najważniejsze zalety Twojej oferty oraz co chcesz przekazać i jakim „tonem” się komunikować.
 
Fakty, emocje, konkrety i wzniecanie ciekawości
Piszę teksty tak, by zaintrygować czytelników, zaszczepić w nich ciekawość, która sprawi, że będą czytać dalej. Zachęcam do wyobrażenia sobie korzyści z jakiegoś rozwiązania – poczucia emocji lub doznań – ale gdy tylko to możliwe, posługuję się też twardymi faktami i prezentuję social proof. By budzić zaufanie, zamiast pisać o ogólnikach docieram do sedna i przekonuję, że jesteś po stronie swoich klientów. Staram się brzmieć przyjaźnie i przystępnie.
 
Nagłówki, które opowiadają historię
Są osoby (i nie jest ich mało), które nigdy nie czytają tekstów na stronach internetowych. Jedyne do czego można ich zachęcić to przeskanowanie wzrokiem nagłówków. Dlatego moje nagłówki streszczają to, co najważniejsze.
 
Teksty łatwe do skanowania wzrokiem
Moje teksty – reklamowe i informacyjne – są podzielone na małe bloki – łatwe do skanowania wzrokiem.
 
Prośby o zrobienie czegoś
Proszę na przykład o kliknięcie myszą, odpowiedź w myślach na pytania, wypełnienie formularza czy wypróbowanie demo.
 
Otrzymaj niezobowiązującą ofertę

 

Zastanawiasz się, czy poradzę sobie w twojej branży?

Mam na koncie copywriting dla firm IT, medycznych, konsultingowych, kancelarii prawnych, agencji celnych, biur rachunkowych, wydawnictw, właścicieli pensjonatów, biur na wynajem i deweloperów, ale także dla producentów żurku, jachtów, pessarów ginekologicznych i firm z wielu innych branż. Udało mi się to, bo umiem wczuć się w czyjeś potrzeby i przez lata wypracowałam sposób na tworzenie wartościowych treści.

Etapy pracy nad tworzeniem wartościowych treści           

Zobacz próbki moich tekstów

 

Cennik - copywriting

Teksty reklamowe na stronę internetową: zwięzłe, przekonujące teksty, które prowadzą potencjalnych klientów od informacji do informacji, a na koniec do wezwania do działania (call to action);  teksty na stronę główną, do sekcji „oferta”, „o nas”, „kontakt” i inne; cena zależy od ilości podstron – np. teksty do serwisu składającego się z 5 podstron od 799 zł 

Copywriting techniczny: teksty, które przekazują informacje techniczne oraz przesłanie marketingowe w łatwy do zrozumienia, przekonujący sposób – od 250 zł za każde rozpoczęte 1800 znaków ze spacjami

Artykuł sponsorowany/ advertorial: nie dłuższy niż 2500 znaków ze spacjami – od 300 zł

Teksty do ulotek: angażujące uwagę potencjalnych klientów, przedstawiające zalety produktu lub usługi, oddające Twój autorytet i zachęcające do działania – od 300 zł za sztukę

Case study: dłuższy tekst, przy pomocy którego potencjalni klienci mogą zobaczyć Cię „w akcji” – dowiadują się, jak odpowiedziałeś na potrzeby klientów i jakie osiągnąłeś rezultaty – cena negocjowana indywidualnie

Skrypty do animacji graficznych/ wideo: cena zależy od objętości skryptu

Teksty na strony WWW/ duża liczba stron – ceny negocjowane indywidualnie

Otrzymaj niezobowiązującą ofertę

 

Copywriting - oferta | Podstawowy pakiet

Serwis internetowy, składający się z 5 podstron: od 799 zł

Chcę zamówić teksty do serwisu internetowego, które sprawią, że zacznę zarabiać

 

Czy potrzebujesz nowych tekstów, które więcej zarobią?

Już dziś samodzielnie sprawdź, czy teksty, które masz na stronie internetowej pomagają Ci w walce o klientów online, czy przeciwnie – zniechęcają ich. Skorzystaj z praktycznej checklisty. 

 

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

 

POROZMAWIAJMY!

+48 692 431 564

E-mail

LinkedIn

 

 

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS