Zamów teksty, dzięki którym zaczniesz zarabiać
- Do firmowych serwisów internetowych: hasła i teksty na strony główne, „oferta” czy „o nas”, case studies, artykuły do blogów, kompendia wiedzy
- Do e-commerce: opisy kategorii, produktów, artykuły poradnikowe
- Do broszur, ulotek i katalogów drukowanych
- Do mediów: artykuły sponsorowane i teksty reklam
- Także nietypowe, np. instrukcje obsługi produktów, skrypty do animacji graficznych
- W językach polskim i angielskim
W ciągu 12 lat, od 2008 r., pracowałam dla ponad 150 klientów
między innymi: ATR Agrohandel, BMM, Chemitex Sieradz, DeBenedetti Majewski Szcześniak, Fantasy Park, Huhtamaki Polska, Marketer+, Vector Synergy czy VOL. Wcześniej przez 6 lat zarządzałam zespołem, który redagował 5 anglojęzycznych newsletterów.
Te doświadczenia sprawiają, że wiem, jak napisać teksty, które:
-
przyciągną klientów, jakich najbardziej chcesz zdobyć,
-
przekonają, że twoje usługi lub produkty rozwiążą ich problemy,
-
sprawią, że będą skłonni zapłacić za nie tyle, ile są warte.
Takie teksty powstają, gdy dokładnie wiadomo, co się chce powiedzieć, wyrazi się to odpowiednimi słowami i w odpowiedniej formie.
Otrzymaj niezobowiązującą ofertę
Czego możesz oczekiwać po naszej współpracy? Poznaj mój sposób na napisanie skutecznych tekstów.
Pomoc w sformułowaniu przesłania marketingowego
Wesprę Cię w określeniu, jakie są najważniejsze zalety Twojej oferty oraz co chcesz przekazać i jakim „tonem” się komunikować.
Fakty, emocje, konkrety i wzniecanie ciekawości
Piszę teksty tak, by zaintrygować czytelników, zaszczepić w nich ciekawość, która sprawi, że będą czytać dalej. Zachęcam do wyobrażenia sobie korzyści z jakiegoś rozwiązania – poczucia emocji lub doznań – ale gdy tylko to możliwe, posługuję się też twardymi faktami i prezentuję social proof. By budzić zaufanie, zamiast pisać o ogólnikach docieram do sedna i przekonuję, że jesteś po stronie swoich klientów. Staram się brzmieć przyjaźnie i przystępnie.
Nagłówki, które opowiadają historię
Są osoby (i nie jest ich mało), które nigdy nie czytają tekstów na stronach internetowych. Jedyne do czego można ich zachęcić to przeskanowanie wzrokiem nagłówków. Dlatego moje nagłówki streszczają to, co najważniejsze.
Teksty łatwe do skanowania wzrokiem
Moje teksty – reklamowe i informacyjne – są podzielone na małe bloki – łatwe do skanowania wzrokiem.
Prośby o zrobienie czegoś
Proszę na przykład o kliknięcie myszą, odpowiedź w myślach na pytania, wypełnienie formularza czy wypróbowanie demo.
Zastanawiasz się, czy poradzę sobie w twojej branży?
Mam na koncie copywriting dla firm IT, medycznych, konsultingowych, kancelarii prawnych, agencji celnych, biur rachunkowych, wydawnictw, właścicieli pensjonatów, biur na wynajem i deweloperów, ale także dla producentów żurku, jachtów, pessarów ginekologicznych i firm z wielu innych branż. Udało mi się to, bo umiem wczuć się w czyjeś potrzeby i przez lata wypracowałam sposób na tworzenie wartościowych treści.
Etapy pracy nad tworzeniem wartościowych treści
Zobacz próbki moich tekstów
Cennik - copywriting
Teksty reklamowe na stronę internetową: zwięzłe, przekonujące teksty, które prowadzą potencjalnych klientów od informacji do informacji, a na koniec do wezwania do działania (call to action); teksty na stronę główną, do sekcji „oferta”, „o nas”, „kontakt” i inne; cena zależy od ilości podstron – np. teksty do serwisu składającego się z 5 podstron od 799 zł
Copywriting techniczny: teksty, które przekazują informacje techniczne oraz przesłanie marketingowe w łatwy do zrozumienia, przekonujący sposób – od 250 zł za każde rozpoczęte 1800 znaków ze spacjami
Artykuł sponsorowany/ advertorial: nie dłuższy niż 2500 znaków ze spacjami – od 300 zł
Teksty do ulotek: angażujące uwagę potencjalnych klientów, przedstawiające zalety produktu lub usługi, oddające Twój autorytet i zachęcające do działania – od 300 zł za sztukę
Case study: dłuższy tekst, przy pomocy którego potencjalni klienci mogą zobaczyć Cię „w akcji” – dowiadują się, jak odpowiedziałeś na potrzeby klientów i jakie osiągnąłeś rezultaty – cena negocjowana indywidualnie
Skrypty do animacji graficznych/ wideo: cena zależy od objętości skryptu
Teksty na strony WWW/ duża liczba stron – ceny negocjowane indywidualnie
Otrzymaj niezobowiązującą ofertę
Copywriting - oferta | Podstawowy pakiet
Serwis internetowy, składający się z 5 podstron: od 799 zł
- Do trzech 30-minutowych rozmów telefonicznych, służących między innymi dopracowaniu briefa
- Drobiazgowy desk-research
- Propozycje przesłania marketingowego (tzw. unique selling point)
- Teksty reklamowe na stronę główną, o nas, usługi, FAQ, kontakt
- Propozycje nagłówków H1, H2, H3
- Meta tytuły i opisy meta podstron
- Podstawowe badanie słów kluczowych
- Propozycja architektury informacji i rozkładu informacji na stronie internetowej
- 2 rundy poprawek
- Sprawdzenie, jak nowe teksty prezentują się po wstawieniu ich na stronę + propozycje ulepszeń
- 100% gwarancja satysfakcji
Chcę zamówić teksty do serwisu internetowego, które sprawią, że zacznę zarabiać
Czy potrzebujesz nowych tekstów, które więcej zarobią?
Już dziś samodzielnie sprawdź, czy teksty, które masz na stronie internetowej pomagają Ci w walce o klientów online, czy przeciwnie – zniechęcają ich. Skorzystaj z praktycznej checklisty.
Artykuły, które mogą Cię zainteresować: