Co wspólnego mają ze sobą najlepsze strony firm B2B?

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Co wspólnego mają ze sobą najlepsze strony firm B2B?

5 lip 2014
Inbound marketing

Zastanawiasz się, jak stworzyć stronę internetową, która będzie skutecznie pozyskiwać klientów?

Być może będzie ci łatwiej, jeżeli obejrzysz serwisy internetowe, które zostały oficjalnie uznane za najlepsze.

Strony internetowe nagrodzone przez Web Marketing Association w kategorii „serwis internetowy firmy B2B” zostały ocenione pod względem projektu, łatwości korzystania, jakości tekstów i innych treści, interaktywności, wykorzystania technologii oraz innowacyjności.

Choć każda z nich jest wyjątkowa z innego powodu, mają też wiele wspólnego.

„Mówią” do wąskiej grupy odbiorców.

Nagradzane serwisy internetowe firm B2B mają precyzyjnie zdefiniowaną grupę docelową i zwracają się bezpośrednio do niej, zrozumiałym dla niej językiem.

Na stronie głównej informują o przewadze konkurencyjnej.

Nagradzane serwisy internetowe na stronie głównej mają jasno sformułowaną przewagę konkurencyjną – informują, dlaczego warto u nich kupować produkty lub skorzystać z usługi. Obecność takiej informacji w serwisie internetowym jest niezwykle istotna, bo może sprawić, że zachęcona nią grupa docelowa zostanie na stronie, zamiast przejść do konkurencji.

Łatwo się po nich poruszać i znajdować w nich potrzebne informacje.

Wszystkie strony nagrodzone przez Web Marketing Association są łatwe do nawigowania. Zawierają linki tekstowe, które prowadzą użytkowników do następnych logicznych kroków. Wiele z nich ma też swoją wersję mobilną.

Elastycznie dopasowują się do potrzeb odbiorców.

Nagrodzone serwisy internetowe firm B2B nie zawsze są statyczne. Wiele z nich, jak na przykład Transit Check ma na stronie głównej zmieniające się hasła, które odpowiadają potrzebom informacyjnym wielu różnych grup odbiorców.

Są dobrze zaprojektowane.

Większość projektów podkreśla bliskie firmom wartości, ułatwia użytkownikom dotarcie do potrzebnych informacji i charakteryzuje się dużą przejrzystością – w wielu serwisach internetowych minimalna wielkość czcionki to 12.

Wykorzystują nowoczesne formy przekazu.

Choć stworzenie dobrej infografiki, albo nagranie ciekawego wideo wymaga dużego wysiłku, szybko je można obejrzeć. Dlatego użytkownicy bardzo je lubią. Z tego powodu niektóre z nagrodzonych przez Web Marketing Association serwisów internetowych mają na swojej stronie infografiki, tak jak np. Imprivata lub wideo, tak jak np. Transit Chek.

Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu serwisu internetowego: pisaniu tekstów i planowaniu architektury informacji? Wyślij wiadomość.

Więcej artykułów o marketingu firm B2B:

<< powrót do listy

Joanna Nowak Poczytaj o mnie.

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY

ARCHIWUM


Powered by CouchCMS