Wszystko o content marketingu w branży B2B

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

By przyciągnąć właściwych klientów, dobrze sformułuj przesłanie marketingowe.

15 kwi 2015
Inbound marketing

Każdy, kto odwiedza firmową stronę internetową chce wiedzieć czym firma się zajmuje i czy potrafi rozwiązać jego problem.

Większość serwisów internetowych informuje tylko o tym pierwszym.

więcej...

Firmy z dobrze zdefiniowanym przesłaniem marketingowym mogą więcej.

28 sty 2015
Inbound marketing

Jest coś, co sprawia, że serwisy internetowe części firm są nieskuteczne.

Chodzi o słabo zdefiniowane i słabo wyeksponowane przesłanie marketingowe.

Ostatnio pracowałam nad tekstami do trzech serwisów...

więcej...

Co wspólnego mają ze sobą najlepsze strony firm B2B?

5 lip 2014
Inbound marketing

Zastanawiasz się, jak stworzyć stronę internetową, która będzie skutecznie pozyskiwać klientów?

Być może będzie ci łatwiej, jeżeli obejrzysz serwisy internetowe, które zostały oficjalnie uznane za najlepsze.

więcej...

Zanim zlecisz projektowanie strony internetowej, stwórz content.

4 cze 2014
Inbound marketing

Czy zastanawialiście się, w jaki sposób powstają takie serwisy internetowe?

Serwisy, w których projekt służy temu, by jak najlepiej wyeksponować treść. A treść służy temu,...

więcej...

Jak pisać teksty na strony internetowe, by były czytane

23 lip 2013
Inbound marketing

Większość użytkowników Internetu szuka w nim informacji. Jednocześnie, co może wyglądać na paradoks, rzadko kiedy czyta zamieszczone w sieci treści. Raczej skanuje je wzrokiem.

Najnowsze badania...

więcej...

Joanna Nowak Poczytaj o mnie.

TEMATY

ARCHIWUM

top

Powered by CouchCMS