3 kroki do stworzenia skutecznego case study – na przykładzie pracy nad studium przypadku dla firmy BMM

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

3 kroki do stworzenia skutecznego case study – na przykładzie pracy nad studium przypadku dla firmy BMM

30 mar 2020
Content marketing

Są sytuacje, w których case studies są nie do zastąpienia. Bo jaka inna forma contentu lepiej przekona firmy z grupy docelowej do umieszczenia cię na krótkiej liście potencjalnych dostawców?

Case study to jedyny w swoim rodzaju format.

Z drugiej strony, napisanie skutecznego case study jest trudne.

Siłę przekonywania tracą case studies, które popełniają poniższe błędy.

Przykład: Kiedy przeciętna firma, opowiada o sytuacji, w której się znalazła powie raczej „Nasza organizacja pracy była zupełnie do bani. Nie mieliśmy pojęcia gdzie leży problem” niż „Musieliśmy sprostać wielu wyzwaniom organizacyjnym związanym z prawidłowym zaplanowaniem organizacji pracy”.

Kiedy firma BMM zaproponowała mi napisanie studium przypadku o tym, jak pomogła rozwiązać problemy szpitala w Tarnobrzegu bardzo się ucieszyłam. Patrząc na liczby wiedziałam, że BMM wydatnie przyczyniła się do usprawnienia pracy szpitala. Wyzwaniem pozostawało opisanie tego w taki sposób, żeby case study było wartościowe, autentyczne i przekonujące.

Z jakich etapów składała się praca nad case study dla BMM?

Efekt

Poniżej znajdziesz case study, jakie powstało w rezultacie wspomnianych wyżej czynności. Dotyczy działań podjętych przez BMM w celu przejścia na elektroniczną ewidencję zleceń i rozchodów leków w szpitalu w Tarnobrzegu.

 

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

 

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY

ARCHIWUM


Powered by CouchCMS