Wszystko o content marketingu w branży B2B

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Jak prowadzić firmowego bloga, jeżeli nie jesteś urodzonym blogerem

26 wrz 2017
Content marketing

Jeżeli uważasz, że twoja firma potrzebuje bloga, by skutecznie konkurować, ale nie czujesz się na siłach, by go prowadzić – ten artykuł jest dla ciebie.

Powstał...

więcej...

Etapy powstawania wartościowych tekstów

23 mar 2017
Content marketing
 
Wartościowe teksty są poszukiwane. Niestety, rzadko udaje się je stworzyć.
 
Może dlatego, że w pisaniu tekstów na strony internetowe firm B2B nie chodzi tylko o pisanie...

więcej...

Żeby serwis internetowy był skuteczny, musi być pomocny

29 gru 2014
Content marketing

Wiadomo, że w branży business-to-business (B2B) decyzji zakupowych nie podejmuje się ani szybko, ani w pojedynkę. Ten proces trwa – według badań, coraz dłużej –...

więcej...

Prowadzenie bloga przez zewnętrzną firmę: dobry pomysł czy porażka?

10 wrz 2014
Content marketing

Niedawno przeczytałam ciekawy wpis Igora Bielobradka – autora bloga na temat marketingu firm B2B.

Stawia w nim, między innymi, pytanie czy outsourcing treści na potrzeby...

więcej...

Każda firma B2B musi mieć ten content na stronie internetowej.

14 kwi 2014
Content marketing

Wielokrotnie badano, co powoduje, że serwis internetowy budzi zaufanie potencjalnych klientów i zachęca ich do interakcji, lub – wręcz przeciwnie – zniechęca do tego.

Na początku...

więcej...

<< Poprzednie wpisy

Joanna Nowak Poczytaj o mnie.

TEMATY

ARCHIWUM

top

Powered by CouchCMS