Zadbaj, by teksty miały osobowość i obserwuj ich rosnącą skuteczność

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Zadbaj, by teksty miały osobowość i obserwuj ich rosnącą skuteczność.

8 sie 2013
Teksty na strony internetowe

Większość osób, które zwracają się do mnie z prośbą o pisanie tekstów prosi o „profesjonalne” teksty. Najlepiej takie, jakie ma konkurencja.

To błędne podejście.

Spędzam sporo czasu przeglądając artykuły i raporty dotyczące użyteczności stron internetowych. I wynika z nich, że użyteczność tekstów polega, przede wszystkim, na ich wyjątkowości.

Dlatego warto pamiętać, że teksty nie będą pracować tak, jak chcesz, dopóki nie poczujesz, że oddają Twój ton głosu, zaangażowanie, albo temperament. Całą energię Twojego punktu serwisowego, albo drobiazgowość i rzetelność księgowych w Twoim biurze rachunkowym. Twoje poczucie humoru, przemyślenia i poglądy na zagadnienia branżowe.

Teksty nie mogą być stworzone wyłącznie po to, żeby pomóc osiągnąć lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Albo, żeby dorównać konkurencji. Muszą za to świetnie pasować do Twojej firmy i eksponować powód, dla którego będziesz dla grupy docelowej najlepszym partnerem do współpracy.

Teksty na stronę internetową to inwestycja w coś, z czym klienci przez lata będą utożsamiali firmę. Dlatego nie warto stawać się ofiarą mody, albo ślepego naśladownictwa.

Trzeba zrozumieć, co zwabi i zainteresuje grupę docelową. Czego chce się dowiedzieć i w czym potrzebuje pomocy.

I dać jej dokładnie to, czego szuka.

Czy teksty na Twojej stronie są wyjątkowe? Jeżeli masz pytania dotyczące pisania wyróżniających się tekstów wyślij wiadomość na Joanna.Nowak@www-copywriting.pl lub skomentuj ten wpis na Google+.

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY

ARCHIWUM


Powered by CouchCMS