Jaka strona "o firmie" pomoże Ci więcej sprzedać?

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Jak napisać stronę "o firmie", by pomogła więcej sprzedać?

27 cze 2013
Teksty na strony internetowe

Od kogo chętniej kupiłbyś używany samochód? Od przyjaciela, który właśnie wymienia go na nowszy model czy od osoby, której adres e-mail znalazłeś w internecie?

No właśnie!

Statystyki mówią, że im większe zaufanie ma do sprzedającego kupujący, tym większa szansa na sfinalizowanie transakcji. 

Im więcej pozytywnych rzeczy dowie się o twojej firmie  potencjalny klient, tym łatwiej będzie ci go przekonać do współpracy. A informacji tych szukać będzie najpierw na stronie internetowej. To jej zadaniem jest przekonanie potencjalnych klientów, że warto ci zaufać.

Potwierdzają to także badania firmy Nielsen Norman Group.

Prawie wszyscy ankietowani przez nią od 1994 roku użytkownicy internetu, właśnie na stronach internetowych chcieli znaleźć informacje o firmie, które pozwolą im ocenić, czy mogą jej zaufać.

Godne zaufania firmy są poszukiwane.

Można nawet powiedzieć, że wiarygodność to wartość, za którą wielu klientów jest skłonnych więcej zapłacić. W postrzeganie firmy jako wiarygodnego gracza warto więc zainwestować.

W przekonaniu potencjalnych klientów o tym, że twoja firma jest wiarygodna pomoże Ci umieszczenie na stronie internetowej dobrze zredagowanej sekcji "o firmie".

Częsty problem z sekcją "o firmie".

Wiele firm ma w sekcji "o firmie" zdanie podobne do następującego:

"Jesteśmy liderem w branży [wstawić właściwe słowo] świadczącym najwyższej jakości usługi i gwarantującym wysoki poziom obsługi klienta".

Słowa takie jak "lider", "usługi najwyższej jakości" czy "wysoki poziom obsługi klienta" są tak często używane, że przestały brzmieć przekonująco. Są ogólnikowe i nie dostarczają potencjalnym klientom praktycznie żadnych informacji.

Jeżeli chcesz przekonać potencjalnych klientów o wyjątkowości świadczonych przez ciebie usług napisz, dlaczego klient będzie wyjątkowo zadowolony, jeżeli zrobi zakupy właśnie w twojej firmie.

O tym, że to właśnie u ciebie warto kupować trudno przekonać potencjalnych klientów jeżeli, jak w serwisach internetowych wielu firm, informacji jest za mało. Informacje o wysokiej dynamice zatrudnienia, rosnącej powierzchni hal produkcyjnych czy niskim wskaźniku reklamacji mogą zdecydować o tym, że ktoś skontaktuje się z twoją firmą.

I wreszcie, pamiętaj, że nawet najciekawsze informacje o firmie wciśnięte w zbity blok tekstu nie zachęcą nikogo do czytania. Odpowiednie sformatowanie tekstu do publikacji na stronie internetowej w dużej mierze decyduje o jego skuteczności.

Jeżeli chcesz mieć skuteczną sekcję "o firmie":

Sekcja "o firmie" to szansa na przekonanie potencjalnych klientów, że twojej firmie można zaufać. Tylko od ciebie zależy, czy wykorzystasz ją do zwiększenia przychodów.

Jeżeli potrzebujesz przy tym wsparcia już dziś poproś o ofertę na napisanie tekstów do serwisu internetowego.

Więcej artykułów na ten temat:

Więcej o tym, jak pisać teksty na strony internetowe.

 

<< powrót do listy

Joanna Nowak Poczytaj o mnie.

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY

ARCHIWUM


Powered by CouchCMS