Jak zrobić samodzielnie audyt treści? Checklista do oceny jakości tekstów

JoannaNOWAK

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Jak zrobić samodzielnie audyt treści? Checklista do oceny jakości tekstów

15 lip 2020
Teksty na strony internetowe

Uważasz, że wzorzec z Sèvres dobrego tekstu sprzedażowego nie istnieje? To prawda. Pewność, który tekst – spośród dwóch czy trzech – jest najskuteczniejszy, dają tylko testy przeprowadzone w serwisie internetowym, oparte na reakcjach grupy docelowej. Jednak wiedzę o tym, że tekst nie nadaje się do publikacji i dlaczego tak jest zyskasz już po przejściu przez checklistę do samodzielnej oceny jakości tekstów.

Pobierz checklistę do samodzielnej oceny jakości tekstów tutaj lub klikając na zdjęcie poniżej. Wydrukuj, przeczytaj i zaznacz wszystkie elementy Twoich tekstów, które wymagają poprawy.

 

 

 

Jakie elementy jakości tekstów sprawdzisz dzięki checkliście? 

 

Bezbłędność

 

Zgodność z zasadami SEO

 

Przejrzystość i czytelność

Upewnij się, że czytelnik może z łatwością znaleźć informacje, jakich szuka. 

Sprawdź, czy teksty mają logiczną strukturę.

Skontroluj, czy każde zdanie jest zrozumiałe na pierwszy rzut oka, tekst jest napisany możliwe zwięźle i brzmi, jak naturalna wypowiedź.

 

Budowanie zaufania do marki

 

Rozumienie grupy docelowej

 

Siła przekonywania

Upewnij się, że tekst zawiera i w odpowiedni sposób wykorzystuje call to action (CTA)

 

Nie czekaj! Pobierz checklistę do audytu jakości tekstów

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY

ARCHIWUM


Powered by CouchCMS