Copywriting dla firmy doradczej i wdrożeniowej – przykładowa realizacja

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Copywriting dla firmy doradczej i wdrożeniowej – przykładowa realizacja

4 maj 2020
Teksty na strony internetowe

Pisanie tekstów dla firm, które robią coś dobrego dla świata to dla mnie szczególna przyjemność. Tak też było ze współpracą z BMM.

Misją tej firmy jest wspieranie szpitali i firm we wdrażaniu narzędzi informatycznych, które pozwalają im pracować lepiej i efektywniej. Napisanie tekstów, które tą misję odzwierciedlają stanowiło dla mnie spore wyzwanie.

 

 

Wszystko, co robi BMM służy usprawnianiu pracy. Przedstawiciele firmy są do dyspozycji klientów od momentu, w którym zastanawiają się oni czy przeprowadzić transformację cyfrową, aż po wdrożenie i rozwój rozwiązań. Współpracę zaczynają od pytania „jakie cele chcesz zrealizować?”. Następnie proponują drogi, które do tych celów zbliżają i, krok po kroku, wprowadzają je w życie.

 

 

Jak wyglądała praca nad nowymi tekstami? Przedstawiciele BMM podsumowali najczęściej spotykane problemy grupy docelowej, a ja napisałam teksty, które podpowiadają, jak, krok po kroku,  mogą rozwiązać każdy z nich.

Wszystkie teksty można przeczytać na www.bmm.com.pl

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS