Co napisać na stronie internetowej? 28 rzeczy, które pomogą Ci to określić

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

Co napisać na stronie internetowej? 28 rzeczy, które pomogą ci to określić

7 kwi 2016
Teksty na strony internetowe

Większość poszukiwań dostawców zaczyna się w sieci, a niemal każdy kontakt poprzedzony jest przejrzeniem strony internetowej. Dlatego nikt już nie pyta, czy warto inwestować w serwis internetowy. Istnieje tylko kwestia, jak dojść do tego, co trzeba napisać, by klienci zrozumieli, że właśnie ciebie szukają.

Najważniejsze to zgromadzić i przeanalizować istotne informacje. Dlatego poniżej podaję niektóre z pytań, jakie zadaję moim klientom, by zdecydować, co powinno się znaleźć w serwisie internetowym.

Odpowiedzi, które na nie udzielisz powinny się znaleźć w Twoim serwisie internetowym.

 

Twoja firma

  1. Czym zajmuje się twoja firma? Co robi dla klientów?

  2. Dla kogo pracujesz? Kto może odnieść korzyści dzięki twoim usługom lub produktom?

  3. Dlaczego klienci cię potrzebują? Jakie problemy klientów rozwiązujesz?

  4. Co dzieje się w twojej branży, co powoduje, że twoja firma jest potrzebna?

  5. Co jest twoją specjalnością? Jakimi szczególnymi umiejętnościami/ kwalifikacjami dysponuje twoja firma? Z czego jesteś znany?

  6. Wymień najważniejsze korzyści, jakie zapewnia klientom współpraca z twoją firmą.

  7. Co sprawia, że Twoja działalność wyróżnia się na tle innych? Dlaczego warto zostać Twoim klientem? Czy jest jakiś jeden aspekt, który odróżnia Twoją firmę od wszystkich innych?

  8. Kiedy powstała twoja firma? Dlaczego powstała? Jaka historia jest związana z jej powstaniem?

  9. Wymień fakty, którymi twoja firma może się pochwalić: nagrody, osiągnięcia, wyróżnienia.

  10. Wymień organizacje, których członkiem jest twoja firma.

  11. Gdzie chcesz zaprowadzić twoją firmę? Jak widzisz swoją firmę za 5 lat?

  12. W jaki sposób klienci cię znajdują? Jakie frazy wpisują do wyszukiwarki?

 

Twoje usługi

  1. Wymień swoje usługi.

  2. Które usługi są najważniejsze/ najpopularniejsze? Które chciałbyś najbardziej podkreślić na stronie internetowej?

  3. Dla każdej usługi określ:

 

Twój zespół

  1. Ile osób zatrudnia firma?

  2. Wymień kluczowych pracowników.

  3. Jakie informacje o członkach swojego zespołu chciałbyś umieścić na stronie internetowej? Jaki wizerunek firmy chcesz stworzyć?

  4. Podaj informacje, które mogą odzwierciedlić osobowość zespołu/ firmy.

 

Twoje podejście

  1. Określ swoją misję. W jaki sposób zmieniasz na lepsze swoją branżę? Co chcesz osiągnąć?

  2. Co zainspirowało cię do założenia firmy? Jaki był twój pomysł? Jaką zmianę chciałeś wprowadzić?

  3. Jakie wartości są ważne dla ciebie/ twojej firmy?

  4. Co przeszkadza ci w twojej branży? Co cię najbardziej frustruje?

  5. Opisz swoje podejście do pracy. W jaki sposób ułatwia to życie klientom?

  6. Dlaczego warto wybrać twoją firmę? Dlaczego klienci do ciebie wracają?

  7. Dlaczego sposób pracy twojej firmy jest najlepszy w porównaniu z innymi firmami w twojej branży?

 

Klienci/ realizacje

  1. Wymień klientów, dla których pracowałeś.

  2. Opisz swoje najbardziej udane projekty. Z jakich realizacji jesteś szczególnie dumny? Dlaczego?

 

Przygotowujesz się do tworzenia lub przebudowy serwisu internetowego?

Wykorzystaj powyższe pytania, by sprecyzować sedno przekazu marketingowego i napisać teksty na stronę internetową, które udzielą odpowiedzi na najważniejsze pytania Twoich potencjalnych klientów.

 

Pozwiązane artykuły:

<< powrót do listy

Joanna Nowak O autorce

NAJPOPULARNIEJSZE NA BLOGU

OSTATNIE TEKSTY

TEMATY


Powered by CouchCMS