Blog o pisaniu tekstów reklamowych oraz content marketingu | planowanie i tworzenie treści | pozyskiwanie leadów | konwersja

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

 

Blog o tym, jak tworzyć copy i content

 

O architekturze informacji w serwisach internetowych, tworzeniu stron www i pisaniu do nich tekstów. O pisaniu case studies, ulotek, e-booków oraz blogowaniu.

Ze specjalnym uwzględnieniem mojej ulubionej branży B2B.

 

Anglojęzyczny SEO copywriting dla firmy IT - przykładowa realizacja

18 wrz 2021
SEO copywriting

Anglojęzyczny SEO copywriting stopniowo staje się jedną z moich specjalizacji. Jedna z krakowskich firm IT zleciła mi pisanie artykułów na bloga w języku angielskim na tematy związane z…

więcej...

SEO copywriting w kancelarii prawnej - czyli jak napisać treści, które wspomogą pozycjonowanie

15 cze 2021
SEO copywriting

Podstawowe założenie SEO jest niezależne od branży: maksymalnie zwiększyć widoczność strony internetowej w Internecie. Im większa widoczność, tym większy ruch i większa szansa na zdobycie klientów.…

więcej...

Skuteczny marketing prawniczy to także przekonujący copywriting

11 cze 2021
Marketing B2B

Marketing prawniczy bez wartościowych i przekonujących tekstów po prostu nie działa. Dlatego do pracy nad tekstami, promującymi Twoją kancelarię prawną wybierz copywritera z doświadczeniem w branży…

więcej...

Jak napisać e-booka: podsumowanie dobrych praktyk i przykładowa realizacja

28 maj 2021
Content marketing

Ręka do góry, kto w swoim arsenale narzędzi marketingowych ma e-booka z setkami lub tysiącami pobrań! Dziękuję, Państwo mogą nie czytać dalej. Wszystkim pozostałym przyda…

więcej...

Teksty do sklepu internetowego producenta crash-padów

6 maj 2021
Teksty na strony internetowe

Przyznaję, przyjemnie pracuje się dla klienta, który jest najlepszy w swojej klasie. Tak było ze współpracą z Invader CNC – producentem crash padów i właścicielem…

więcej...

Tekst do prezentacji ofertowej - stworzony w zgodzie z 3 zasadami pisania skutecznych tekstów

4 maj 2021
Marketing B2B

Udało się! Twój potencjalny klient chce się z Tobą spotkać i posłuchać, co masz do zaoferowania. Zabierasz się więc do stworzenia prezentacji, przy pomocy której pokażesz…

więcej...

<< Poprzednie wpisy

top

Powered by CouchCMS