Blog o pisaniu tekstów reklamowych oraz content marketingu | planowanie i tworzenie treści | pozyskiwanie leadów | konwersja

JoannaNOWAK

Strategia | Copywriting | Content

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 

 

 

Blog o tym, jak tworzyć copy i content

oraz o architekturze informacji w serwisach internetowych, tworzeniu stron www i redakcji tekstów. Ze specjalnym uwzględnieniem mojej ulubionej branży B2B.

 

Jak napisać anonimowe case study

23 lis 2020
Content marketing

Case study albo success story to inaczej historia biznesowego sukcesu Twojego klienta, w której główną rolę odegrał Twój produkt lub usługa. Historia ściśle oparta na…

więcej...

Kontynuacja i rozszerzenie współpracy z Dr Herbich

30 wrz 2020
Content marketing

Z przyjemnością donoszę o kontynuacji współpracy z klientem z branży medycznej – innowacyjną firmę rodzinną Dr Herbich – producentem pessarów ginekologicznych i położniczych.

Żeby zaspokoić potrzeby informacyjne lekarzy…

więcej...

Jak zrobić audyt treści? Checklista do oceny jakości tekstów

15 lip 2020
Teksty na strony internetowe

Wygląd serwisu internetowego nie sprzedaje, treści już tak. Więc, jeżeli twoja strona internetowa nie osiąga wyników, na jakie liczyłeś, zamiast zaczynać planować redesign, przejdź przez…

więcej...

Jak pisać teksty na strony internetowe kancelarii prawnych?

2 cze 2020
Teksty na strony internetowe

Niedawno otrzymałam zlecenie napisania tekstów na stronę internetową kancelarii prawnej. Właściciel kancelarii wyraźnie określił czego oczekuje i, żeby uniknąć nieporozumień, przesłał linki do idealnych, jego…

więcej...

Copywriting dla firmy doradczej i wdrożeniowej – przykładowa realizacja

4 maj 2020
Teksty na strony internetowe

Pisanie tekstów dla firm, które robią coś dobrego dla świata to dla mnie szczególna przyjemność. Tak też było ze współpracą z BMM.

Misją tej firmy jest…

więcej...

3 kroki do stworzenia skutecznego case study – na przykładzie pracy nad studium przypadku dla firmy BMM

30 mar 2020
Content marketing

Są sytuacje, w których case studies są nie do zastąpienia. Bo jaka inna forma contentu lepiej przekona firmy z grupy docelowej do umieszczenia cię na…

więcej...

<< Poprzednie wpisy

top

Powered by CouchCMS