Wszystko o content marketingu w branży B2B

Joanna Nowak | Copywriting

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 
 

15 słów, których nie powinno być na twojej stronie internetowej

4 sty 2018
Teksty na strony internetowe

W serwisie internetowym słowa mają znaczenie. Nieodpowiednie powodują, że tracisz szansę na zdobycie klientów.

Dlatego dowiedz się, jakie słowa nigdy nie powinny się znaleźć na stronie internetowej, a jeżeli są na twojej, zamień je na inne.

Czy poniżej znajdziesz wszystkie zwroty, jakich trzeba unikać w serwisie internetowym?

Nie mogę tego zagwarantować, ale obiecuję 15 praktycznych wskazówek w jednym blogowym wpisie.

Tani

Choć słowo tani znaczy często niedrogi, jest także synonimem niskiej jakości. Zamiast pisać o czymś, że jest tanie po...

więcej...

Jak oswoić prowadzenie bloga w branży B2B, jeżeli nie jesteś urodzonym blogerem

26 wrz 2017
Content marketing

Jeżeli uważasz, że twoja firma potrzebuje bloga, by skutecznie konkurować, ale nie czujesz się na siłach, by go prowadzić – ten artykuł jest dla ciebie.

Powstał pod wpływem zapytań, jakie otrzymuję od klientów – kompetentnych firm, należących do najbardziej doświadczonych w branży, które są w stanie zaoferować klientom niezwykle konkurencyjne rozwiązania. Niestety, o  ich przewadze wie wąska grupa klientów, która stanowi jedynie ułamek grupy docelowej.

Oczywiście firmy, o których piszę informują o swoich mocnych stronach na stronie...

więcej...

5 pułapek, w jakie możesz wpaść przy tworzeniu serwisu internetowego i wskazówki, jak ich uniknąć.

7 lip 2017
Strony internetowe

Biorąc pod uwagę, jak istotny w budowaniu pozycji rynkowej jest serwis internetowy, zaskakuje, że nadal na tak wielu stronach WWW można znaleźć mało przekonujące, ogólnikowe teksty, nijaki design i mało przejrzystą architekturę informacji.

Zaskakuje tym bardziej, że takie serwisy internetowe mają odległą pozycję w wynikach wyszukiwania i nie generują dobrych leadów, przez co hamują rozwój, zamiast być lokomotywą wzrostu.

Myślę, że powód takiego stanu rzeczy jest banalny – trudno jest nie popełnić błędów przy tworzeniu serwisu internetowego.

Ale...

więcej...

Etapy powstawania wartościowych tekstów

23 mar 2017
Content marketing
 
Wartościowe teksty są poszukiwane. Niestety, niezwykle rzadko udaje się je stworzyć. 

Może dlatego, że w pisaniu tekstów na strony internetowe firm B2B nie chodzi tylko o pisanie – poprawność stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną. Chodzi także – a może przede wszystkim – o udzielenie jasnej i przekonującej odpowiedzi na najważniejsze pytania użytkowników.

Są nimi:

Jeżeli to ja będę pracować nad twoimi tekstami nie tylko je napiszę. Zrobię...

więcej...

7 rzeczy, które warto wiedzieć o pisaniu tekstów na stronę internetową

20 lut 2017
Teksty na strony internetowe

Każdy marketingowiec wie, że świetne teksty na stronie internetowej mogą przekonać do współpracy znacznie więcej klientów niż te przeciętne.

Co jednak zrobić, żeby takie teksty znalazły się u ciebie na stronie? Weź pod uwagę kilka poniższych wskazówek.

  1. Otrzymujesz to, za co płacisz.

Możesz starać się obniżyć koszty pisania tekstów na stronę internetową zlecając pracę nad nimi stażyście, albo poloniście z pobliskiego liceum. Niestety, nie jest to najlepszy pomysł, jeżeli zależy ci na stronie internetowej, która sprawi, że...

więcej...

<< Poprzednie wpisy

Joanna Nowak Poczytaj o mnie.

Kategorie

Archiwum

top

Powered by CouchCMS