Joanna Nowak | copywriter od 2006 r. | branża B2B

Joanna Nowak | Copywriting

+48 692 431 564/joanna.nowak@www-copywriting.pl

 
 

O mnie

 

Nazywam się Joanna Nowak. Jestem copywriterką od 2006 roku. Wcześniej przez 6 lat pracowałam jako redaktorka. 

Wspieram małe i średnie firmy B2B w tworzeniu serwisów internetowych, które przyciągają idealnych klientów.

Pomagam im:

Innymi słowy, pomagam wykorzystać potencjał, jaki daje serwis internetowy i wartościowe teksty, by zyskać rozgłos, zaufanie i klientów.

Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż odkrycie, co firmy chcą powiedzieć, ubranie tego w słowa i obserwowanie, jak wiele nowych możliwości otwiera to przed nimi.

Jak zaczynałam.

 Po studiach na Akademii Ekonomicznej i University of Greenwich zaczęłam pracę w PMR – nowocześnie zarządzanej firmie badawczej i konsultingowej.

Tworzyłam koncepcje newsletterów dla osób zarządzających międzynarodowymi koncernami i redagowałam je. W ten sposób zrozumiałam, jak trudno jest stworzyć wartościowy content, ale też nauczyłam się, jak to robić.

Zanim rozpoczęłam własną działalność przez 6 lat pracowałam jako kierownik 15-osobowego działu PMR Publications.

Odpowiadałam za zawartość merytoryczną 8 anglojęzycznych serwisów internetowych i 5 czasopism branżowych. Brałam też udział w wykreowaniu koncepcji wielu newsletterów, między innymi Polish Construction Review – newslettera dla osób zarządzających dużymi firmami budowlanymi.

Jak znalazłam sposób na tworzenie wartościowych treści.

 W 2006 roku, kiedy urodziłam dzieci i postanowiłam zostać swoim własnym szefem, jako copywriter-freelancer pisałam teksty na strony internetowe firm.

Szybko zauważyłam, że problemem firm nie tyle jest JAK coś powiedzieć, ale – CO powiedzieć, żeby wzbudzić zaufanie i odzwierciedlić swoją przewagę.

Klientom, z którymi pracowałam trudno było jednoznacznie określić, co decyduje o tym, że są lepsi niż konkurencja. Raczej wymieniali ogólniki, powszechne w danej branży.

Pracę nad pisaniem tekstów zaczęłam więc poprzedzać odkrywaniem przesłania marketingowego klientów. Dopiero, kiedy przesłanie było klarowne pracowałam nad tym, by zakomunikować je jasno grupie docelowej za pomocą tekstów do serwisu internetowego i innego contentu.

Ten sposób działał!

Tak powstający content trafiał do grupy docelowej i był naprawdę skuteczny.

W ten sposób, wypracowałam sposób pracy, który:

Zobacz wszystkie etapy pracy nad tekstami.

Jeżeli takiej pomocy oczekujesz wyślij wiadomość na: joanna.nowak@www-copywriting.pl.  

 

Zmień serwis internetowy w lokomotywę rozwoju twojej firmy.

Dowiedz się, jak to zrobić.

Zadzwoń na +48 692 431 564 i poproś o ofertę.

 

Najpopularniejsze wpisy

Najnowsze wpisy

Kategorie


Powered by CouchCMS